This episode is brought to you by WealthBar, Squarespace, The New Yorker, HelloFresh, and listeners like you. Please consider becoming a monthly Patreon supporter.

CORRECTION: In this episode, Jesse says that on the day the Toronto Star/Associated Press story about unsafe drinking water in 11 Canadian cities broke, The Globe and Mail was among the news sites that did not promptly pick up the story. This is inaccurate: the Globe ran the AP’s story before 8am on the morning of Monday, November 4th. We regret the error.